Klantenservice

Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar op: +31 (0)85 110 9260.
Vragen en/of opmerkingen? Vul onderstaand contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We helpen u graag verder
West Bespaar Coach
- +31 (0)85 110 9260
- info@westbespaarcoach.nl
Klachtenafhandeling
Wij van West Bespaar Coach doen er alles aan om onze klanten te voorzien van een voordelig energiecontract of telecomcontract. Als u een vraag heeft of graag een aanbod op maat wilt kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij helpen u graag verder. Onze adviseurs doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Wij horen dan graag van u wat er is misgegaan zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Heeft u een klacht?
Wij willen graag dat u als klant tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen. Zo nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.
Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en processen.
Waar kunt u uw klacht naartoe sturen?
Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie:
- Uw naam
- (Bij een zakelijke vraag) De bedrijfsnaam
- Het (leverings)adres
- Uw contractnummer (deze vindt u in de e-mail)
- Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht
- Zoveel mogelijk relevante documenten (als bijlagen meesturen)
- Uw telefoonnummer en de dagen en tijdstippen waarop u het beste bereikbaar bent (op werkdagen tussen 9.00 en 17.15).
Deze informatie kunt u per e-mail sturen naar: info@westbespaarcoach.nl.
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost?
Als u vindt dat West Bespaar Coach uw klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, kunt u voor energie terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.