Klantenservice

Contactinformatie

Onze bespaarcoaches adviseren u graag. We staan u iedere werkdag van 9:00 tot 17:15 uur zo goed mogelijk te woord. Bel ons op +31 (0)85 401 3959 of vul het contactformulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Adresgegevens

Perzikweg 15A
2321DG Leiden
KvK.: 69341613

Openingstijden

Ma. – Vr.: 09:00 tot 17:15
Za. – Zo.: Gesloten

Contactgegevens

+31 (0)85 401 3959
info@westbespaarcoach.nl


Klachtenafhandeling

Wij van West Bespaar Coach doen er alles aan om onze klanten te voorzien van een voordelig energiecontract of telecomcontract. Als u een vraag heeft of graag een aanbod op maat wilt kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij helpen u graag verder. Onze adviseurs doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Wij horen dan graag van u wat er is misgegaan zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u een klacht?

Wij willen graag dat u als klant tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen. Zo nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en processen.

Waar kunt u uw klacht naartoe sturen?

Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie:

  • Uw naam
  • (Bij een zakelijke vraag) De bedrijfsnaam
  • Het (leverings)adres
  • Uw contractnummer (deze vindt u in de e-mail)
  • Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht 
  • Zoveel mogelijk relevante documenten (als bijlagen meesturen)
  • Uw telefoonnummer en de dagen en tijdstippen waarop u het beste bereikbaar bent (op werkdagen tussen 9.00 en 17.15).

Deze informatie kunt u per e-mail sturen naar: info@westbespaarcoach.nl.
Of per post naar West Bespaar Coach, Perzikweg 15A, 2321 DG te Leiden

Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Als u vindt dat West Bespaar Coach uw klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, kunt u voor energie terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.